walk on wings, tread in air: Sama muka <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d32934260\x26blogName\x3dwalk+on+wings,+tread+in+air\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_HOSTED\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://www.dianaishak.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://www.dianaishak.com/\x26vt\x3d8062139435797511136', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



CONTACT ME

aveo757@yahoo.com (personal)

See my complete profile
TRAFFIC
MY READING


Sama muka
2011-09-10
Tadi aku belek-belek page celebrity look-alikes.
Terkesima kejap tengok ada yang memang betul-betul seiras.

=""
Ok tak payah nak kecewa sangatla tak dapat kawen dengan Tom Cruise ye.
Ambik je mamat yamg macam muka dia tu.
Jadiklah.
Berdoa supaya mamat tu tinggi (eceh macam laki kau tinggi sangat).


Pastu aku browse-browse lagi.
Satu pakcik ni muka dia bersepah-sepah. Kejap macam artis ni, kejap macam artis nun.
Tapi tang mana yang sama pun aku tak nampak.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Err....ok la. 
Ada la jugak tempias kat dahi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wah tukar angle pulak...
Jadiklahhh. Sama tang kerut kening.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dah macam Mel Gibson pulakkkkkk.


Ok la, aku admit. Kau lah yang paling hensem pakcik. Semua artis macam muka kau.

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiii....semua gamba kat atas ni takleh lawan gamba ni :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ok, Mariani boleh stop jadi hantu. Ganti Kate Moss pulak.

posted by aveo757 @ 2:15 AM  
Newer›  ‹Older

HIGHLIGHT PROMO

SEARCH

MEDIA CHANNELS




POST SANG NILA UTAMA
MY PREVIOUS POST
MY OLDER POST
MY TRAVEL DIARY
TEMPLATE by


BLOGGER