walk on wings, tread in air: Buncit buncit pun... <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d32934260\x26blogName\x3dwalk+on+wings,+tread+in+air\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_HOSTED\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://www.dianaishak.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://www.dianaishak.com/\x26vt\x3d8062139435797511136', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



CONTACT ME

aveo757@yahoo.com (personal)

See my complete profile
TRAFFIC
MY READING


Buncit buncit pun...
2012-01-05
Aku tengah-tengah bercuti berpantang ni mana reti duduk diam.
Kau kurung aku dalam bilik macam la aku takleh carik keje dalam bilik ni kan.
Banyak keje aku boleh buat ni.
Tadi aku kemas lemari.
Susun spender-spender En Wan.
Susun spender-spender and bra-bra aku.
Dulu aku susun spender and bra aku secara berpasangan. Kalau bra pink, nanti kat bawah bra aku selitkan spender kaler yang lebih kurang sama. Tadi aku tukar. Aku susun ikut susunan kaler dalam pensil kaler LUNA.
Mula-mula bra putih, pastu bra kuning, bra oren, bra merah, bra pink, bla bla bla.
Macam rainbow okkk.
Barulah semangat nak salin spender.

Bila aku bukak laci spender En Wan, luntur semangat aku nak bergotong-royong.
Orang tua ni eloknya jangan dibelikan spender lansung!
Aku dah malas nak mengaturkan spender-spender dia.
Bila aku susun spender-spender baru bahagian depan kan, nanti minggu depan kau check balik, semua spender baru tu semua kat bahagian belakang. Balik-balik dia pakai spender yang longgar nak rebeh nampak alur pantat. Entah apa yang dia berkenan dengan spender longgar ntah. Spender tu fungsinya untuk memberi lebih cengkaman. Dah kalau kau nak pakai spender longgar just nak buat syarat biar buah pelir kau tak tersepit dengan zip seluar, baik takyah lah pakai spender. Buat sakit hati aku je nak menyidai spender barai-barai ni.

Lepas settlekan lemari, aku punggah lemari atas meja study aku ni.
Susun balik buku-buku cerita, susun balik folder-folder, buang apa-apa yang patut (tapi rasanya aku lagi banyak membuang dari menyusun semula tadi).

Tetiba aku jumpa ni...





Baby baby lagi.
Mual-mula DIANA.
Pastu BABY.
Pastu dah ada kawen panggil DI.
Dah ada anak panggil MAMA.
Aku dah boleh agak dah kalau aku ada cucu esok apa dia panggil aku.

Kepada anak-anak muda yang baru nak tumbuh bijik, meh sini akak nasihat.
Kalau belum kawen, takyah la berangan nak panggil boifren PAPA DADDY segala okkk.
Geli hakakkkkkkkk.

Kad tu buat sendiri okkkkkkkkkkkkkk.

Tapi 11 tahun dulu la punya keje.
Masa tu cinta masih kuat menebal, kote pun merenyam lagi so mestilah dalam hati ada taman lebih sikit kan.
Pulak tu belum kawen lagi, masing-masing duduk jauh. Cinta antara benua gitu.

Ini kad yang dia pos  dari Jepun berserta dengan hadiah besday.
Tau apa dia beli untuk aku???

Bra and spender full embroidery lagi!!!!!

Muat-muat melekap je kat tetek aku.
Ewahhh cukup pandai kalau bab-bab menilik saiz tetek orang.
Sekarang ni cuba aku pesan belikan bra. Dia boleh tanya balik apa saiz aku pakai.
Mentang-mentang la dah tak berapa nak mantap. Boleh pulak kau buat-buat tanya saiz ye?

Tapi memang itu lah lelaki kalau kau nak tau.
Belum-belum kawen dulu kau tanya ajelah serba-serbi pasal pompuan luar dan dalam, semua dalam tangan dorang. Duduk berjauhan kemain lagi sengsara jiwa raga zahir batin. Terpaksa la gunakan imaginasi.
Sekarang ni pantang kau terbogel sikit je depan dia kemain laju lagi komen 'buncit'..'tetek layut'...
Banyak cengkadak pulak. Aku punya buncit je kau kira. Kau punya buncit kau buat-buat tak nampak.

Tapi takpela kan.
Buncit-buncit pun kau terbabas jugak.
Sampai kena buat DnC.......hmmmm.
posted by aveo757 @ 4:19 PM  
Newer›  ‹Older

HIGHLIGHT PROMO

SEARCH

MEDIA CHANNELS




POST SANG NILA UTAMA
MY PREVIOUS POST
MY OLDER POST
MY TRAVEL DIARY
TEMPLATE by


BLOGGER