walk on wings, tread in air: Petanda <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d32934260\x26blogName\x3dwalk+on+wings,+tread+in+air\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_HOSTED\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://www.dianaishak.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://www.dianaishak.com/\x26vt\x3d8062139435797511136', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



CONTACT ME

aveo757@yahoo.com (personal)

See my complete profile
TRAFFIC
MY READING


Petanda
2010-09-04


Ini adelah situasi semalam. Berjalan berpimpinan tangan di IOI Mall Puchong mahu mencari baju raya.

Tapi jangan fokuskan pandangan anda terhadap tangan yang kembang itu. Sila fokuskan pada cara tangan yang kembang itu ditarik oleh tangan yang kudut tersebut.

Aku : Bang, tau tak orang tua-tua cakap, kalau laki tu pegang tangan kita macam ni time jalan maknanya laki tu jenis suka mengongkong.

En Wan : Pegang yang macam mana?

Aku : Macam abang pegang tangan Di ni la. Abang genggam and tarik.

En Wan : Ye keeeeeeee??? (Dengan gaya yang sangattttt nak bagi lempang)

Aku : Betul la tu kan? Abang suka control semua kan?

En Wan : La, Di tak bangga ke ada orang yang pegang tangan Di macam ni, siap heret lagi macam tak kasi lepas?

Aku : Nak bangga hapanya...

En Wan : Ye la, orang mesti cakap 'Tak sangka eh, pompuan ni. Gemuk pun ada laki hensem nak'.


Fine.


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone
posted by aveo757 @ 6:38 AM  
Newer›  ‹Older

HIGHLIGHT PROMO

SEARCH

MEDIA CHANNELS




POST SANG NILA UTAMA
MY PREVIOUS POST
MY OLDER POST
MY TRAVEL DIARY
TEMPLATE by


BLOGGER