walk on wings, tread in air: Petanda <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d32934260\x26blogName\x3dwalk+on+wings,+tread+in+air\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_HOSTED\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://www.dianaishak.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://www.dianaishak.com/\x26vt\x3d8062139435797511136', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>





SEARCH

CONTACT ME

Diana Ishak @ Green Apple
aveo757@yahoo.com
See my complete profile

TRAFFIC
Visitor Counter
TESTIMONI GREENAARD


Petanda
2010-09-04


Ini adelah situasi semalam. Berjalan berpimpinan tangan di IOI Mall Puchong mahu mencari baju raya.

Tapi jangan fokuskan pandangan anda terhadap tangan yang kembang itu. Sila fokuskan pada cara tangan yang kembang itu ditarik oleh tangan yang kudut tersebut.

Aku : Bang, tau tak orang tua-tua cakap, kalau laki tu pegang tangan kita macam ni time jalan maknanya laki tu jenis suka mengongkong.

En Wan : Pegang yang macam mana?

Aku : Macam abang pegang tangan Di ni la. Abang genggam and tarik.

En Wan : Ye keeeeeeee??? (Dengan gaya yang sangattttt nak bagi lempang)

Aku : Betul la tu kan? Abang suka control semua kan?

En Wan : La, Di tak bangga ke ada orang yang pegang tangan Di macam ni, siap heret lagi macam tak kasi lepas?

Aku : Nak bangga hapanya...

En Wan : Ye la, orang mesti cakap 'Tak sangka eh, pompuan ni. Gemuk pun ada laki hensem nak'.


Fine.


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone
posted by Diana Ishak @ 6:38 AM  
Newer›  ‹Older

ADVERTISING



FOLLOW ME



MY BRAND




LABELS



MY PREVIOUS POST
MY OLDER POST
TEMPLATE by


BLOGGER