walk on wings, tread in air: Berdiam je laa.... <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d32934260\x26blogName\x3dwalk+on+wings,+tread+in+air\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_HOSTED\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://www.dianaishak.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://www.dianaishak.com/\x26vt\x3d8062139435797511136', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



CONTACT ME

aveo757@yahoo.com (personal)

See my complete profile
TRAFFIC
MY READING


Berdiam je laa....
2010-09-21
Aku ni ada rasa nak sound orang.
Tapi tak boleh sebab orang tu jauh lagi tua dari aku, pangkat makcik-makcik lagi.

Bila aku nak sound, rasa macam tak patut sebab dia orang tua.

Bila cakap baik-baik dia kata aku memandai nak nasihat orang yang lebih lama kan garam.

Bila aku bengang marah tak dapat, nasihat tak dapat, memang payah sikitla kau nak tengok aku bermanis muka. Sebab tu aku lebih rela jadi outspoken dari memendam rasa. Yang sakit pun hati aku jugak. Pastu muka aku kalau masam ni memang sumpah muka paling kuang ajar sekali jadiknya.

So sekarang aku tak tau nak buat macamana.

Yang si tua ni pulak nak mintak pendapat tu semua biar yang menyokong dia. Baik kau takyah mintak pendapat orang.

Jadi sekarang bila aku berdepan dengan suku-sakat orang tua ni, aku jadi sangatlahhhhh biadap. Aku senyum pun tak.
Bercakap pun tak.
Dia buat kelakar pun aku takde rasa nak gelak.

Last-last aku kena cop kuang ajar.

Mana lagi kuang ajar?
Berdiam diri atau outspoken?


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone
posted by aveo757 @ 4:48 PM  
Newer›  ‹Older

HIGHLIGHT PROMO

SEARCH

MEDIA CHANNELS




POST SANG NILA UTAMA
MY PREVIOUS POST
MY OLDER POST
MY TRAVEL DIARY
TEMPLATE by


BLOGGER