walk on wings, tread in air: Bontot siapakah?? <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d32934260\x26blogName\x3dwalk+on+wings,+tread+in+air\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_HOSTED\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://www.dianaishak.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://www.dianaishak.com/\x26vt\x3d8062139435797511136', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



CONTACT ME

aveo757@yahoo.com (personal)

See my complete profile
TRAFFIC
MY READING


Bontot siapakah??
2008-10-23

To pembela kucing : peej and chics.
Snap satu macam ni la.
Ada berani?
Ngahahha.

Seblom apa-apa hal, INI BUKAN JUBO AKU.
Tolong sket ye, see the skin la.

Macam tenang je aku tengok kucing ni landing celah bontot orang. Ko tengok tangan dia. Pegang tak lepas tu. Hamsap!!

Kalau bontot tu bontot halus mulus macam ni la boleh la ko tido tenang-tenang.
Cuba landing lam bontot aku tengok ko boleh lena ke tak??

Cantik je aku tengok bontot pompuan ni.
Bebas dari noda-noda hitam.

Bontot aku tak dapat la camni.
Laki aku cakap, bontot aku cukup sifat, dengan taik lalatnya, parut chicken pox, parut bisul, tu belum lagi baru-baru ni aku kena bintat-bintat satu badan, dah naik berkerak aku rasa.

Tapi yang mahal tu taik lalat ada 2 bijik okkkk kat bontot aku.
Tu yang bontot aku manissss dipandang.
posted by aveo757 @ 10:47 PM  
Newer›  ‹Older

HIGHLIGHT PROMO

SEARCH

MEDIA CHANNELS




POST SANG NILA UTAMA
MY PREVIOUS POST
MY OLDER POST
MY TRAVEL DIARY
TEMPLATE by


BLOGGER