walk on wings, tread in air: Ku punya kamu...ku rindu kamu..wajahmu, senyummu, terbayanggggg... <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d32934260\x26blogName\x3dwalk+on+wings,+tread+in+air\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_HOSTED\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://www.dianaishak.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://www.dianaishak.com/\x26vt\x3d8062139435797511136', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



CONTACT ME

aveo757@yahoo.com (personal)

See my complete profile
TRAFFIC
MY READING


Ku punya kamu...ku rindu kamu..wajahmu, senyummu, terbayanggggg...
2007-09-11

Ye la, ye la, aku je la yang sangat-sangat tebiat.
Yang tersembur Nescafe la, yang tersedak la, yang mengucap panjang la.

Leslie mana ada kubur la wehhhhhhhhhhhh.
Dia kan cremated. Abu dia pun aku tak tau simpan kat ne. Tapi kalau dah nama sampai Hong Kong sok, paling tak pun aku nak jejak footprint dia. Wakakakaka.
Memang tebiat sekali perempuan ini.

Tu la, korang tak reti nak mengintepretasikan apa yang telah digambarkan.
Seorang kekasih yang setia mencintai kekasihnya walaupun sudah ompek tahun mati.
Bukankah tandanya aku seorang yang setia???
Cintaku seratus persen okkkkkkkkk.

posted by aveo757 @ 10:40 AM  
Newer›  ‹Older

HIGHLIGHT PROMO

SEARCH

MEDIA CHANNELS




POST SANG NILA UTAMA
MY PREVIOUS POST
MY OLDER POST
MY TRAVEL DIARY
TEMPLATE by


BLOGGER