walk on wings, tread in air: Ku punya kamu...ku rindu kamu..wajahmu, senyummu, terbayanggggg... <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d32934260\x26blogName\x3dwalk+on+wings,+tread+in+air\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_HOSTED\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://www.dianaishak.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://www.dianaishak.com/\x26vt\x3d8062139435797511136', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>





SEARCH

CONTACT ME

Diana Ishak @ Green Apple
aveo757@yahoo.com
See my complete profile

TRAFFIC
Visitor Counter
TESTIMONI GREENAARD


Ku punya kamu...ku rindu kamu..wajahmu, senyummu, terbayanggggg...
2007-09-11

Ye la, ye la, aku je la yang sangat-sangat tebiat.
Yang tersembur Nescafe la, yang tersedak la, yang mengucap panjang la.

Leslie mana ada kubur la wehhhhhhhhhhhh.
Dia kan cremated. Abu dia pun aku tak tau simpan kat ne. Tapi kalau dah nama sampai Hong Kong sok, paling tak pun aku nak jejak footprint dia. Wakakakaka.
Memang tebiat sekali perempuan ini.

Tu la, korang tak reti nak mengintepretasikan apa yang telah digambarkan.
Seorang kekasih yang setia mencintai kekasihnya walaupun sudah ompek tahun mati.
Bukankah tandanya aku seorang yang setia???
Cintaku seratus persen okkkkkkkkk.

posted by Diana Ishak @ 10:40 AM  
Newer›  ‹Older

ADVERTISING



FOLLOW ME



MY BRAND



LABELS



MY PREVIOUS POST
MY OLDER POST
TEMPLATE by


BLOGGER