2015-07-25

Siapa punya nama ni?



Nama-nama di atas ni tak diketahui order under nama siapa.
Tolong email contact[at]fleurbymrshim[dot]com untuk clarify.

Petang semalam aku dah disable order untuk E-Slim Burner sebab nak stop-kan kejap kemasukkan enquiry. Ramai yang send email 2-3 kali tanya kenapa tak respond-respond.
Bukan tak respond, tapi enquiry masuk macam salji runtuh jadi respond menjadi terlalu slow di pihak kami. Memang ni salah aku la sebab tak prepare sekiranya situasi-situasi salji runtuh macam ni jadi.
Selama ni kalau buat promo Ephyra pun, alhamdulillah masih boleh handle.

Jadi, yang PM and email aku tanya boleh book ke tak, jawapannya YES tapi NANTI DULU.
Today insyallah semuanya akan berbalas, and aku akan enable semula E-Slim Burner on Sunday untuk PRE-ORDER.

Stok bukan di Malaysia, jadi aku kena queue shipment.
Tapi aku dah cuba sedaya-upaya untuk speedup kemasukkan stok.
Insyallah dalam masa 8-9 days.
Kalau sesiapa yang nak kita return duit, email kita ya.
Yang nak teruskan, kita dah masukkan nama dalam pending delivery list, once stok sampai kita pos mengikut urutan list.

Setelah di check sana sini, insyallah aku ada reserve stock dalam tangan, jadi ada kemungkinan beberapa orang dalam pending list ni akan dapat product next Tuesday. We will email.
Harap bersabar and aku minta maaf sangat-sangat dengan kecelaruan and kekalutan ni.
Aku pun sama-sama kalut dah ni.
Sorry again.

Ok, kepada yang dah pun terima E-Slim Burner, ini cara-caranya :

1. Kat botol ada tulis instructions. Pagi, bangun je dari tido, MINUM SEGELAS AIR PANAS PUTIH dulu. Lepas tu ambik 1 kapsul E-Slim Burner. Then minum another glass of air suam. Pastu pi solat Subuh.

2. Kalau terbabas breakfast, pastikan SATU JAM BEFORE LUNCH ambik 1 kapsul E-Slim Burner, pastu baru lunch.

3. Jika rasa ada keperluan untuk makan satu lagi, sila ambil malam, right before dinner. Yang ni takyah tunggu sejam ke apa ke. Makan sebiji, pastu boleh terus dinner.

4. Tapi, kalau terasa dada macam sakit, pening-pening, please ambil 1 kapsul sehari saja.

5. Pengguna Ephyra, boleh minum Ephyra 30 minit selepas ambil E-Slim Burner.

6. Pesakit darah tinggi, tak boleh ambil E-Slim Burner.

7. Wanita mengandung, ibu yang menyusukan anak (susu badan) pun tak dibenarkan ambik. Dikhuatiri susu akan jadi sikit atau boleh ter-stop terus.

8. Yang cuba untuk conceive, takde masalah nak ambik E-Slim Burner sebab takde sangkut paut dengan kesuburan, jangan risau.

9. Perlu diingat yang badan setiap manusia tak sama. Sama macam Ephyra, ada yang guna seminggu dah nampak kulit licin, ada yang guna 3 kotak baru nampak kesan. Jadi, jangan expect makan seminggu, minggu kedua dah turun 5 kg.

10. Bulan pertama, insyallah akan mengalami penurunan berat yang ketara sebab air dalam badan akan dipush keluar. Please expect anda akan ke toilet lebih kerap. Selepas tu, lawatan ke toilet akan berkurangan sebab di waktu ni, badan dah start kikis lemak pulak jadi berat akan jadi slow sikit turun. But keep continue makan.

10. Kalau anda mencari product slimming yang boleh jadikan ko skinny, E-Slim Burner is not the product. E-Slim Burner lebih kepada mengurangkan lemak dibahagian-bahagian yang sepatutnya tidak boleh ada excess fat.

11. Aku guna 3 botol (now dah masuk 4), berat reduce 7kg. Means 3+ months. Sebab aku tak exercise and tak diet. Kalau korang nak cepat, mungkin boleh try exercise sikit or diet. Terpulang.

12. Aku suggest 3 hari yang pertama, jangan ambik makanan bergula.

14. JANGAN LUPA! Pagi minum segelas air panas putih dulu then baru ambil E-Slim Burner then bilas dengan another glass of air suam. Pastikan minum banyak air throughout the day.