2014-03-11

Fleur by Mrs Him : JEWEL


AMARAN :

Membaca entry ini mungkin akan membuatkan anda mengalami sakit mata berpanjangan atau muntah darah. Jika anda mengalami tanda-tanda seperti mual-mual, sila tutup cepat-cepat blog ini.


Ok, semasa entry ni dipublish, aku agaknya tengah driving menuju utara.
Walaubagaimanapun, sekiranya berminat dengan shawl-shawl di bawah, sila isi form dan enquiry anda akan dibalas degan segera. Aku ada kat Penang sampai besok ni, lama ni...lama entry ni kat atas...kalau tak tahan mual, tutup ya.

Those yang dah pernah beli Shawl Aleesya and Aleesya Plain, kali ini shawl JEWEL : Glitter and Glamour mengekalkan cutting yang sama. Cuma kali ni Fleur Closet letak pearls sikit kat hujung belah kiri and kita gunakan fabric chiffon glitter. Keliling tudung pun kalau ko perati kat gamba, ada pearls jugak kita letak. Fabric ni tak panas, tak tebal and tak merimaskan. Aku akan pilih fabrik yang tak panas sebab setiap shawl Fleur Closet, aku awal-awal rembat sehelai. Jadi, aku akan pastikan apa yang aku pakai tu takkan merimaskan aku. Nak details and gamba-gamba lain boleh ke FB Fleur Closet (KLIK).

Untuk warna-warna yang soft like white and pink, the glitter tu tak nampak sangat dalam gamba. Tapi ia adelah fabric glitter. Kalau nak tau dia glitter ke tak, ko kena beli la. Hahahha. Ok tak klaka.

*harga yang dipaparkan adelah without postage*


SOLD OUT


SOLD OUT


SOLD OUT


SOLD OUT


SOLD OUT


SOLD OUT


SOLD OUT


SOLD OUT


SOLD OUT


SOLD OUT


SOLD OUT



Name:
Email Address:
Color RM39.00 : JEWEL 01 (black)
RM39.00 : JEWEL 02 (blue)
RM39.00 : JEWEL 03 (dark purple)
RM39.00 : JEWEL 04 (green)
RM39.00 : JEWEL 05 (green moss)
RM39.00 : JEWEL 06 (orange)
RM39.00 : JEWEL 07 (purple)
RM39.00 : JEWEL 08 (red)
RM39.00 : JEWEL 09 (white with blue pearls)
RM39.00 : JEWEL 10 (white with orange pearls)
RM39.00 : JEWEL 11 (pink)
Quantity
Delivery Address
Contact number
Remarks