2012-03-27

Alert

From: Masitah Abdullah
To: aveo757@yahoo.com
Sent: Monday, March 26, 2012 5:03 PM
Subject: Mewar-warkan Penipu Online


Salam Diana,
Peminat setia blog u :D, hari hari mesti baca.. (Mukadimah mesti mau upsss kan :D eh..tapi ikhlassss.. hari hari mesti baca....).


Just nk buat pesananan khidmat masyarakat, kalau Diana sudi, tolong war-warkan penipu online ni yang bergiat aktif di facebook:


FB ACCOUNTS: SET NONA ROGUY (But recently dia dah disable wall)


NAMA PENIPU: NOOR AMIRA BT MOHD OSMAN atau SITI HANISAH atau MYRA atau MIA.


Barang Jualan:
Set Nona Roguy, Bengkung, cocoa collagen..etc


Modus Operandi:
Mempromosikan barang secara PM, Mesej dengan menawarkan diskaun menarik, lebih rendah dari harga ahli, seperti set bersalin nona roguy RM280 free postage. Aktif didalam FB persatuan ibu hamil, mengandung, hospital bersalin, dan yang berkaitan dengan preganant lady dekat FB..dan mebi dekat lain lain forum juga...


Nama Samaran/Glemer:
Myra, Mia


Nama Didalam Akaun:
CIMB : NOOR AMIRA BINTI MOHD OSMAN
MAYBANK: SITI HANISAH
 

Pesanan:
Saya telah order set nona roguy dan bengkung dan membuat pembayaran sebanyak RM310 pada 8 Mac.. tapi sehingga ke hari ini, barang yg diorder masih belum terima.. saya PM dia , banyak dolak dalih, kata ada masalah dengan Pos Malaysia, dan janji akan pastikan barang saya sampai.. tapi masihh belum sampai juga hinggalah hari ini..saya ada mesej dia wall dan mendedahkan yg dia sedang menipu, tapi dia dah disablekan wall dia..


Sejak dari itu, saya PM dan share pasal ni dekat wall group FB berkaitan ibu mengandung, dan PM beberapa org yg hantar pesanan kat wall dia supaya takder org yg menjadi mangsa seterusnya.. ada yg memberi feedback ckp masih belum membeli (Thank God) but ada juga yg menjadi mangsa)
harap pesanan ni dapat membantu mommies kat luar sana supaya jangan terpedaya dengan penjual penipu nie.dah banyak org terkena... dan harap takkan ada lagi yang terkena lepas tersiarnya berita ni kat blog Diana.


saya attach kat sini antara conversation saya dengan perempuan tu: (sorry, file tak dapat nak upload. Tak tau apesal), dan bila dah kena tipu baru terjumpa link ini : mereka juga senasib dengan saya

link 1: _https://www.facebook.com/hospitalbersalin/posts/10150667392337786
Link2 :_https://www.facebook.com/hospitalbersalin/posts/10150643836852786


Harap tak akan ada mangsa seterusnya yg terpedaya lagi!!!
Thanks Diana sebab sudi membaca..
Sharing is caring :D