walk on wings, tread in air: Protection <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d32934260\x26blogName\x3dwalk+on+wings,+tread+in+air\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_HOSTED\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://www.dianaishak.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://www.dianaishak.com/\x26vt\x3d8062139435797511136', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>








CONTACT ME

Diana Ishak @ Green Apple
aveo757@yahoo.com
See my complete profile

MY YOUTUBE
TRAFFIC
Visitor Counter
TESTIMONI GREENAARD


Protection
2010-11-15



En Wan : Ni camne sok ni, nak guna protection apa?

Aku : Biological clock.

En Wan : Boleh caya ke?

Aku : Abis yang selama 6 tahun ni abang rasa-rasa abang ada guna protection ke?

En Wan : Takde.

Aku : Ha, tau pun. Dah tu?

En Wan : Di pakai la yang macam tiub masuk kat bawah tu.

Aku : Ehhhh, apehal orang lak yang kena? Abis abang guna apa lak?

En Wan : Tak biasa la kondom-kondom ni. Tak selesa.

Aku : Tak biasa, tapi tau pulak tak selesa?
(masa ni aku dah gelak-gelak dah).

En Wan : (gelakkan diri sendiri sebab kantoi). Ala, biar la Di. Takyah la guna apa-apa. Kita adjust sendiri je la. Lagipun abang rasa kalau ada rezeki, abang nak cukupkan korum.

Aku : Apabendanya?

En Wan : Cukupkan korum jadi Otromen Tiga. Sekarang ni baru Otromen Dua.



See???

Tak payah tunggu 40 hari.
Baru 12 hari berpantang dia dah plan nak suruh aku beranak lagi.


NO WAY!!!!!

posted by Diana Ishak @ 10:23 AM  
Newer›  ‹Older

SEARCH

MY FB & IG




MY PREVIOUS POST
MY OLDER POST
MY TRAVEL DIARY
TEMPLATE by


BLOGGER