walk on wings, tread in air: Adakah Anda Mengalami Gejala-gejala Berikut ? <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d32934260\x26blogName\x3dwalk+on+wings,+tread+in+air\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_HOSTED\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://www.dianaishak.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://www.dianaishak.com/\x26vt\x3d8062139435797511136', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



CONTACT ME

aveo757@yahoo.com (personal)

See my complete profile
TRAFFIC
MY READING


Adakah Anda Mengalami Gejala-gejala Berikut ?
2009-01-20
Berikut adalah email sebenar dari pembaca yang mengalami masalah seks. Saya telah menciloknya dari ruangan soal jawab bersama dot dot dot (apa ntah nama brader tu).
Tetapi saya telah menjawab dengan berpandukan ilmu yang ada pada diri saya sendiri. Kerana saya sangat merasa geli ari-ari apabila membaca soalan mereka.

Sesiapa ada masalah boleh la berhubung dengan saya. Saya tidak la sehebat nenek yang kawen ngan brader umur 33 tahun itu (aku lupa la nama nenek tu apa) yang masih mampu membuatkan laki itu stim melihatnya. Tetapi saya dah kawen lapan tahun tau. Dan juga selalu menemani suami saya menonton VCD blue. Kadang-kadang saya terbaca juga artikel dalam myfirsttime.com (tu mula la semua pi check apa ada dalam).

Jadi, saya consider diri saya sudah makan garam dalam isu-isu sebegini.
Boleh laaaaa, light-light.





Email 1.
Saya sukar buatkan isteri klimaks. Saya dah bermain lebih daripada sejam kadang-kadang.

Jawapan :
Cenggini la dik. Akak pun bukannya pandai benar bab-bab seks ni. Tapi akak cubalah jugak bayangkan kalau akak berada di tempat bini kau.

**sambil membayangkan**

Oiiiiii, tak dapek dikkkk, tak dapek. Tak dapek akak nak membayangkan kecekalan bini kau yang mampu bertahan selama sejam tu. Kalau la akak, dah lama dahhhhh. Dah lama melecet pepek akak ni okkkk.

Akak nasihatkan kau tengok muka bini kau masa tengah berprojek. Agak-agak dah sejam pat ploh minit muka dia masih dalam mode 'apa benda yang ko buat ni bangggg', baik ko rentikanla usaha ko tu. Suruh dia bangun buat sendiri. Akak bukan apa, takut tertanggal je anakonda ko tu.


Email 2.
Sudah bermacam-macam cara dan posisi saya buat. Paksi bumi, doggie, machinery, etc. Namun isteri saya masih tak klimaks.

Jawapan :
Payah jugak ni dah macam-macam position tapi bini ko leh wat dek lagi. Ko tak tanya bini ko apa ilmu dia pakai yang sampai dia gagah perkasa begitu sekali?

Ko pasti ko masukkan kat lubang yang betul ni dik? Ko jangan sampai benda tu pun akan nak tunjukkan dik. Abang akak gi outstation ni, akak takleh buat demo hari ni.


Email 3 :
Bila saya bertarung dengan isteri, selalu saya akan tewas dahulu. Banyak duit saya habiskan untuk membeli ubat kuat, jamu, minyak kuat dan segala-galanya yang berkaitan dengan Awang saya. Tapi masih gagal lagi.

Jawapan :
Mengikut firasat akak, apa kata ko tukar pulak nama Awang tu kepada Meor Hazrul ataupun Abishek. Cuba tengok ada perubahan ke tak. kalau takde efek, ko panggil dia nama Wan Mohd Ridzuan. Konfemmmmmmm!!! Tidak pernah akan tewas!

Tapi kalau nak Awang ko bertindak lebih ekstrim cuba ko panggil dia nama Eric Bennet.


Email 4 :
Saya baru berkahwin dan sangat bimbang kerana saya cepat ejakulasi (klimaks). Menurut pakar perubatan, hal ini berlaku kerana tabiat saya yang aktif melakukan onani (melancap) semasa bujang dahulu.

Jawapan :
Ohh, dari kecik lagi ko dah gatal ye.
Orang suruh belajar bersungguh-sungguh, ko main buah pelir berajin-rajin.

Dah tak boleh klimaks mintak tolong aku. Aku geget nak???



Email 5 :
Saya baru berkahwin. Saya sudah menghabiskan wang yang banyak bila berjumpa bomoh urut. Satu Malaya saya pusing untuk berjumpa dengan bomoh urut. Hasilnya tetap sama. Lembik dan tak kuat seperti dulu.

Jawapan :
Woi bodoh.
Yang ko pi suruh si tua-tua ni urut kote ko apekejadahnya?
Mintak la bini kau urutkan, itu pun nak tanya pendapat aku.
Aku lempang kang.


Email 6 :
Saya baru berkahwin dan mempunyai nafsu yang kuat. Keghairahan saya amat tinggi ketika melakukan jimak. Baru 4-5 tusukan, anakonda saya sudah memuntahkan larvanya.

Jawapan :

Adik, orang baru-baru kawen memang la nafsu dia kuat. Kalau tak bernafsu tu baru masalah.

Ni lagi satu akak nak tanya, bini ko puas ke tak?
Kalau puas, soalan ni takde maknanya bagi akak dik.
Akak ni menyelesaikan masalah bagi yang tak puas. Kalau bini ko puas, apa sebenarnya motif ko nih?

Saje nak berlagak-lagak ngan akak yang ko tu terer ye?

Helo dik, laki akak lagi perkasa okkk. Belum sempat terjah, baru gentel je akak dah cum sembilan blas kali.



Email 7 :
Terima kasih, nak. Memang hebat! Setelah mengamalkan petua anak, kehidupan pakcik berubah. Isteri-isteri pakcik pun heran dengan kebolehan pakcik sekarang ni.

Jawapan :
Pakcik dah sembayang, pakcik?



posted by aveo757 @ 4:11 PM  
Newer›  ‹Older

HIGHLIGHT PROMO

SEARCH

MEDIA CHANNELS




POST SANG NILA UTAMA
MY PREVIOUS POST
MY OLDER POST
MY TRAVEL DIARY
TEMPLATE by


BLOGGER